Yaşasın Mobil Uyumluluk!

Google’ın mobil kullanılabilirlik güncelleştirmeleri birçok şeyi değiştirdi ve artık mobil kullanılabilirlik de sıralama faktörlerinden birisi haline geldi. Kurumlar ve girişimciler; mobil telefonlar, tabletler ve diğer taşınabilir sistemler üzerinden erişilebilirliğin ne kadar değerli olduğunu anladılar. Kullanıcı deneyimleri ve istatistikleri de gösteriyor ki mobil uyumluluk, bir tercih değil zorunluluk... Bu büyük mobil devrime yanıt olarak, 2016 yılı boyunca mobil uyumluluğun değeri artmaya devam edecek!

devamı...

En İyi Sonuç İçin Müşteri Adaylarını Ne Zaman Aramalıyım?

Satış-Pazarlama profesyonellerinin ya da her söküğünü kendisi dikmek zorunda olan girişimcilerin ortak sorusu: Sunduğunuz hizmet ya da ürünle ilgilenen potansiyel bir müşteri var. Size e-posta ile, web siteniz üzerinden ya da telefonla ulaşmış, not bırakmış, bilgi almak istiyor. İşte, bir satış fırsatı! Peki bu satışı başarı ile kapatmak ya da en uygun zamanda kendisine ulaşmak için müşteri adayını ne zaman aramalısınız?

devamı...

Sanal Sekreter Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Sanal sekreter seçiminde beş önemli adım... İyi bir sanal sekreterlik hizmeti ve sanal sekreteri nasıl bulabilir, nasıl en iyisini seçebilirim? Cevap aşağıdaki beş adımda gizli.

devamı...

Facebook ve Linkedin’de Etkili Pazarlama İçin İpuçları

Şirketinizin web sitesi ve sosyal medya hesapları hazır. Facebook’ta, Linkedin'de, Instagram ve Twitter'da ve başka kimbilir nerelerde hizmet ve ürünlerinizle ilgili bildirimlerde bulunuyorsunuz. Büyük ihtimalle mesai saatleri içinde; işinizi ne kadar iyi yaptığınızı, ürünlerinizin ne kadar gerekli ve hayat kurtarıcı olduğunu anlatıyorsunuz. Peki tamamen ücretsiz olan bu nimetlerden yeterince faydalanabiliyor musunuz? İşte bu faydayı maksimize edeceğine inandığımız birkaç öneri...

devamı...

''Güvenilir marka'' nasıl olunur?

Girişim, marka ya da hizmetinizi hazırladınız, rekabet arenasına çıktınız. Müşteri kazanmak, rakiplerinize karşı üstün olmak için pazarlamanın temel gereklerini (doğru ürün, doğru fiyat, doğru satış noktası, doğru pazarlama yöntemi) yerine getirdiniz. Ancak aklınızda tutmanız gereken önemli bir konu var: güven. Aslında müşteriniz, güvenebileceği bir iş ortağı arıyor… Siz de ona fısıldamaya başlayın: ‘’Bana güven… İhtiyacını karşılayacak olan ürün/ hizmet bende… Bana güven, beni seç…’’ Nasıl mı? İşte, birkaç ipucu:

devamı...

Sanal Ofis Nedir? Ne Değildir?

Sanal ofis ve sanal sekreterlik kullanımındaki hızlı artış, iş dünyasında yeni bir anlayışın hızla yerleşmekte olduğunun göstergesi… Sanal ofis ve sanal sekreterlik hizmetleri, girişimcilere 'ofisleri varmış' gibi yapma fırsatı yaratıyor. ''Sanal ofis nedir, ne değildir?'' diye merak ediyor ve ''neden olmasın?'' diyorsanız aşağıdaki bilgiler ilginizi çekecektir.

devamı...

Virgin’in kurucusu Richard Branson’dan girişimcilere öneriler: İyi Şirket İçin Beş Kural

''Eğer doğru bir fikre sahipseniz ve bunu düzgün biçimde hayata geçirirseniz ne zaman kurulduğunuzun bir önemi yoktur. İş ortamı değişiyorsa da temel kurallar aynı kalıyor. Elinizin altındaki fırsatları ve meydan okumaları kucaklayın.

devamı...

Fırtınada geminizi güvenli sulara taşımak: İş dünyasından bazı ipuçları

Yeni bir girişimci ya da bir tecrübeli bir işletmeci olmanız fark etmez... Bazen işler sarpa sardığında yönünüzü bulmak ve gemiyi o rotaya yönlendirmek kolay değildir. İşte böyle zamanlarda işe yarayacağını düşündüğümüz, iş dünyasınca kabul edilen bazı ipuçlarını derledik..

devamı...

Maliyetleri azaltmak ve teknoloji

Birçok ekonomi terimi ile süslenmiş de olsa iş hayatının temel gerçeği şudur: Hangi büyüklük ve sektörde olursa olsun işletmelerin hedefi, para kazanmaktır. Daha fazla para kazanmak ve karı maksimize etmek… Eğer bu gerçeği unutur ve kar = toplam gelir-toplam gider denklemini yönetim hedeflerinin ilk sırasına koymazsanız, var olamazsınız…

devamı...

Freelance ya da Home-Office Çalışmanın Avantajları ve Dezavantajları

Bir kurumda, kurum kuralları içinde yaşayan herkes bir şirkete bağlı olmadan çalışmanın ya da bir kuruma bağlı olsun-olmasın evden çalışmanın hayalini mutlaka kurmuştur. Kişinin kendi mesai saatlerini kendisinin belirlemesi; ulaşım ve trafik derdi olmadan işinin başında olması, kılık kıyafet sorunu yaşamadan işinin başında olması, ofis giderlerinin neredeyse sıfırlanması ve kişisel işlere vakit ayırabilme lüksü akla ilk gelen avantajlar…

devamı...

Telefonda iletişimde başarı için dört anahtar

Yüz yüze ilk tanışmada pozitif etki sağlamak için on saniyeniz vardır. Giyiminiz, saç biçiminiz, davranış ve konuşmalarınızın toplamı bu etkiyi yaratır. İlk intiba çok önemlidir ve asla ikinci bir şansınız olmaz… Telefonda da benzer kurallar geçerlidir. İlk ''alo'' ya da ''merhaba'' ile ilk iletişim başlar. Üstelik bu ilk alo, işyerleri ve işyeri sahipleri için daha da önemlidir. Gelin, şirketlerde bu iletişimi nasıl daha iyi hale getirebiliriz öğrenelim…

devamı...