Sıkça Sorulan Sorular

  • Şirket telefon numaralarımı değiştirmek zorunda mıyım?

Elbette ki hayır… Mevcut şirket telefon numaralarınızı bize yönlendirebilir ve Desktech Sanal Sekreterlik Hizmetleri'nden faydalanmaya başlayabilirsiniz.

  • Şirketime ait sabit telefon numaram yok; kendi cep telefonumu kullanıyorum. Yeni bir telefon numarası almak için ne yapmam gerek?

Hiçbir şey! Talebiniz üzerine sizin çin 0212'li ya da 0216'lı sabit telefon numarası sağlar ve yeni telefon numaranıza gelen çağrılarınızı dilediğiniz telefona bağlarız.

  • Telefonlarımızı gerçek bir insan mı cevaplayacak yoksa otomatik bir ses sistemi mi?

Elbette gerçek bir insan! Şirketinize gelen her telefon, diksiyonu düzgün, temsil yeteneği yüksek, yoğun telefon trafiğini yönetebilecek kapasitede, iyi seviyede İngilizce bilen, mesajları alabilecek ve hiçbirini atlamadan size iletecek kadar dikkatli bir sekreterimiz  tarafından cevaplanır.

  • Hangi günler ve hangi saatler arasında çalışıyorsunuz?

Tüm yıl boyunca Ramazan Bayramı ve Kurban Bayramı hariç Pazartesi'den Cumartesi'ye 08.30 - 18.30 arasında hizmetinizdeyiz…

  • Şirketime bir telefon geldiğinde Desktech'teki sekreterim bu telefonu ne diyerek açacak?

Siz nasıl isterseniz o şekilde: İyi günler XYZ Avukatlık Bürosu… İyi akşamlar XYZ Reklam Ajansı… Ya da kullanılmasını istediğiniz standart bir anons varsa o da kullanılabilir: Merhaba, AXZ Dış Ticaret, size nasıl yardımcı olabilirim?

  • Gelen telefonları bana nasıl aktaracaksınız?

Standart bir çağrı karşılama süreci şöyledir:

  • Sekreterimiz telefon çaldığında cevaplar, arayan kişi, aranılan kişi ve kısaca arama nedenini öğrenir.

Gelen çağrıyı beklemeye alır ve aranılan kişiye (size) ulaşır.
Çağrının ana hatlarını (arayan kişiyi ve kısaca arama nedenini) belirterek görüşmeyi isteyip istemediğinizi sorar.
Görüşmeyi kabul ederseniz telefonu bağlar ve hattan çıkar.
Görüşmeyi istemezseniz arayan kişiye size ulaşamadığını söyleyerek mesajını alır ve bu mesajı e-posta olarak size iletir.
Önemli Not: Bu standart uygulamanın dışında farklı beklenti ve ihtiyaçlarınıza göre prosedürü değiştirebilir, örneğin dilediğiniz zaman dilimlerinde telefon aktarmak yerine sadece mesaj alarak size e-posta yoluyla iletebiliriz.

  • Gelen telefonları cep telefonuma ya da evime bağlayabilir misiniz?

Elbette! Şirketinize gelen çağrıları nereye isterseniz oraya bağlayabiliriz.

  • Telefon bağlamak için uygun olup olmadığımı nasıl bilebilirsiniz?

Gelen çağrıyı karşılar (telefonu cevaplar), beklemeye alır ve size ulaşırız. Arayan kişiyi ve kısaca arama nedenini belirterek görüşmeyi isteyip istemediğinizi sorarız.

  • Telefon bağlamak istediğinizde uygun değilsem ne olacak?

Görüşmeyi istemezseniz ya da uygun değilseniz, arayan kişiye size ulaşamadığımızı (ya da farklı bir bilgi verilmesini isterseniz bu bilgiyi) söyleyerek mesajını alır ve bu mesajı e-posta olarak size iletiriz.

  • Mesaj ve fakslarıma nasıl ulaşabilirim?

Tüm mesaj ve fakslarınız, bize bildirdiğiniz e-posta adresine anında gönderilir. Siz de istediğiniz zaman e-posta kutunuzdan mesajlarınıza ulaşabilirsiniz.

  • Posta ve kargolarıma nasıl ulaşabilirim?

Desktech'e firmanız adına teslim edilen posta ve kargoları size aynı gün içinde bildiririz. Vereceğiniz talimat doğrultusunda farklı bir adrese gönderir ya da siz alana kadar ofisimizde sizin için saklarız.

  • Desktech Sanal Ofis'te hangi hizmetleri alabilirim?

Desktech Sanal Ofis özetle, sekreterlik ve adres hizmetinin toplamından oluşan bir hizmet paketidir. Firmanıza özel 0212'li ya da 0216'lı telefon hattı sunar; Pazartesi'den Cumartesi'ye 08.30 – 18.30 arasında firmanıza atanmış özel bir sekreter ile tüm çağrılarınızı karşılarız. Web sitesi, kartvizit ve elektronik imzanızda yer alabilecek prestijli, güvenilir bir adres sağlarız. Gelen tüm posta ve kargolarınızı size e-posta ile bildirir, dilerseniz siz alana kadar saklar dilediğiniz bir adrese yollarız. Fakslarınızı e-posta ile size iletiriz.
Tüm diğer hizmetlerimizde olduğu gibi Desktech Sanal Ofis'te de müşteri memnuniyeti esastır. Hizmetlerimizi sizin ihtiyaçlarınızı karşılayacak şekilde düzenler, talepleriniz doğrultusunda şekil veririz.

  • Sanal sekreterlik, sanal ofis, hazır ofis... tüm bunlar pahalı  hizmetler mi? Ne kadar ödeyeceğim?

Günümüzde teknolojik gelişmeler değişen iş dinamikleri ile birleşerek sanal ofis ve sanal sekreter kavramını doğurmuştur. Bu hizmet dalının amacı, geleneksel anlamda sekreter çalıştırmaya ya da ofiste iş yapıyor olmaya kıyasla ekonomik ve pratik çözümler sunmasıdır. Bu nedenle geleneksel anlayışa göre bir çok avantaj barındırır.
Desktech Sanal Sekreterlik, Sanal Ofis ve Hazır Ofis hizmetlerinin fiyatlarını öğrenmek ve detaylı bilgi için tıklayın.

  • Birden fazla şirketim var? Aynı hizmeti farklı şirketlerim için alabilir miyim?

Elbette! Küçük bir fiyat farkıyla şirketleriniz maliyetleri paylaşabilir. Lütfen ücretlendirme için bizimle irtibata geçin.

  • Hangi ülkelere hizmet veriyorsunuz?

Türkiye sınırları içindeki tüm yerli ya da yabancı şirketlere, temsilcilik ya da irtibat bürolarına hizmet vermekteyiz.

  • Hizmet sözleşmelerinizin süresi nedir?

Deneme süresi boyunca dilediğiniz zaman cayma hakkınız saklı kalmak üzere sizin ya da firmanızın ihtiyaçlarına uygun esnek sürelerle çalışıyoruz.

  • Desktech Sanal Sekreterlik, Sanal Ofis ya da Hazır Ofis hizmetlerinden faydalanmaya nasıl başlayabilirim?

Eğer varsa şirket telefonlarınızı bize yönlendirmeniz yeterli! (Dilerseniz size yeni telefon numaraları da atayabiliriz.) Telefonlarınızı nereye bağlayalım? Kargo ve postalarınızı nereye gönderelim? karar verdiğinizde bildirin, diğer tüm detayları biz takip edelim...