Level-Up (Yükselirken)

Telefonlarımız hiç susmaz.

Mesai saatleri içinde çalan her bir telefonu aynı özen, ciddiyet ve nezaketle cevaplayan, müşteri ya da iş ortaklarınızın sorularını cevapsız bırakmayan bir ekip; mesai saatleri dışında şirketinize özel olarak hazırlanacak mesai sonrası anonsu (IVR) ya da mesai sonunda şirketinize gelen çağrıların takibinin yapılması... Sekreterlik çizgisini aşan, çağrı merkezi tanımına koşan bir servis. Klasik çağrı merkezi anlayışının robotlaşmış, duygu ve insiyatif yoksunu yapısından uzak sizin için çok değerli olan müşterileriniz ile özel bir iletişim, kişisel bir dokunuş. Desktech Level-Up Paketi.

Şirketinizin sektörü, uzmanlık alanı ve gelen çağrı sayısına göre projeniz için planlanacak detaylar ve ücret bilgisi için bizi arayabilir (0216 359 08 88) ya da e-mail ile (info@desktech.com.tr) bilgi talep edebilirsiniz.